miercuri, 28 octombrie 2009

NICICAND...pe nimeni...NICIODATA!

ufffffff....ce tarziu e...si eu inca nu dorm...poate imi doarme corpul, poate ma doare , poate mi-e frig sau poate mi-e cald, poate as vrea sa ma dezbrac, sau poate nu...dar NU SIMT!NU SIMT NIMIC!
Incerc sa imi "contemplez" viata plina de "batalii" si incerc sa inteleg daca pana la final voi castiga "razboiul"!
Pot intelege doar ca ceea ce vine intotdeuna trebuie sa si plece, ceea ce candva a fost sticla va deveni ciob, orice floare frumoasa se va ofili mai devreme sau maii tarziu,orice sentiment frumos se va transforma intr-unul bolnavicios!Pot intelege deasemenea ca mi-e scarba...ma uit in jurul meu si tot ce vad imi creaza repulsii...nu mai pot intelege pe nimeni si nimic, nu mai pot tolera nimic nicicand si nu si nu voi mai putea iubi NICICAND, PE NIMENI, NICIODATA!
NICICAND nu va intelege nimeni ceea ce inseamna suflet, ceea ce inseamna dedicatie totala si ceea ce a insemnat candva ceea ce se numeste (intr-un termen dramatic as putea spune) IUBIRE.
PE NIMENI nu intereseaza sentimentele persoanei de langa el/ea . Important este doar fiecare sa se simta "bine".Dar nu toti definesc "binele" in acelasi mod.Poate ceea ce pt unul e bine pt altul e distrugator si viceversa.
NICIODATA nu am crezut ca viata va fi un continuu replay, ca toate se repeta ca un algoritm, doar ca datele problemei difera putin.
hmmm...imi vine in cap melodia aia cu "Minti murdare facute praf"...si chiar am sa o reproduc mai incolo(fara sa se supere autorii,sper :P ) ...oare chiar sa ma caracterizeze?!? de ce nu???e trist dar adevarat!Pierzi ani frumosi pentru cine nu trebuie..platesti un pret inestimabil pentru un NIMIC pe care il consideri initial INDISPENSABIL, pretul tineretii tale care nu se va mai intoarce niciodata...si cand vei trage linie, vei observa ca de fapt sufletul e la fel de gol ca la incput (in cel mai fericit caz), sau poate zdrobit , sau poate iremediabil distrus...si te intrebi:oare meritai asa ceva?de ce eu?de ce mie?de ce din nou?de ce trebuie sa o iau de la capat?oare gresesc eu?
Toate intrebarile astea iti fulgera mintea in fractiuni de secunda si nu iti poti raspunde la niciuna.Tot ceea ce concluzionezi este ca satisfactia lipseste cu desavarsire pe toate planurile. Si daca incerci sa faci ceva in sensul acesta pt a putea reveni rapid pe linia ta de plutire, au grija "prietenii buni , sufletisti si milosi" sa iti dea la cap sa nu te mai ridici !!!Important e sa iti aduci aminte n acele momente cand esti jos, ca toate se intampla cu un scop in viata si nimic nu e intamplator!Dumnezeu te indruma pe un drum, chiar daca treci si peste spini pentru ca te-ai nascut sa lupti si nu sa fii invins, te-ai nascut sa traiesti nu sa te omoare cei din jurul tau, te-ai nascut sa respiri , nu sa te sufoce altii....si astea doar prin voia Lui!SUFERINTA face parte din viata si daca este mai des intalnita, inseamna ca FERICIREA va avea un gust mult mai dulce!!
Cam atat pentru acum pentru ca este deja tarziu si gandurile au fugit la culcare si ar trebui sa le urmez-macar in vise sa le intalnesc!!!Este unicul loc in care pot da "rewind" sau "forward" , si de ce nu "delete" atunci cand imi doresc aceste lucruri!

2 comentarii:

  1. uau .. ai mare dreptate ! trec prin aceleasi lucruri ca tine si stiu cum e sa te simti asa ... imi place ft mult cum scrii , continua asa ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult...dar probabil ca lucrurile prin care am trecut si cararile pe care le bat sunt strabatute si de alti pasi neindrumati poate, timizi si de ce nu nestiutori...e bine din cand in cand sa te opresti pe acea carare si sa meditezi daca este drumul pe care intr-adevar vrei sa il continui....

    RăspundețiȘtergere